18 februari

måndag igen! Har varit en hyffsat bra dag hitills, mycket skvaller på föreläsningen om i fredags, vissa minns mer än andra haha. Jag gillar min klass! Eller en viss del av den ialla fall :)

Jag laddade hem matchen mellan Leksand-Nyköping från kvalserien 2005 igår, det var den avgörade matchen. Skulle Leksand vinna så gick de upp! Oh det var gåshud redan från början när jag satt här i min ensamhet och kollade...och trots att jag redan visste hur det skulle gå var jag nervös ändå :) Jag blev alldeles tårögd när slutsignalen gick...

Det är inte många matcher kvar förrän det är dags igen...19 mars börjar det! Och jag ser såå mycket fram emot det, Men jag blir nervös bara jag tänker på det...




Jag hade sån "tur" idag, att vi fick sluta en timme tidigare så jag hinner gå på träningen nu kl17...Men ingen idé att lata sig.. ;)

Återkommer senare!

PUSS

Kommentarer
Postat av: adlen

Leksand-Nyköping 2005, vilken tönt du e, haha! Åh, bågen? varför inte bo kvar ihop me henne?=P Jag bor på tybble, flytttade för många månader sedan från grankotten DIT så tyvärr, vi KUNDE ha blivit grannar men icke! =)

2008-02-19 @ 09:53:41
URL: http://adlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0