13 februari

Återfall, kanske, nästan... jag biter på naglarna då och då...det känns inte lovande. Behöver ha fint nagellack på konstant för att de ska överleva dessa 3 år med plugg... Ska fixa det så fort som möjligt!

Det här är en Stjärna helt enkelt, klockren! Och HÄR med, underbara människa!


Imorn blir det så mycket pluggande, så att jag funderar på att inte vakna imorn...det ska inte bli roligt. Vi har seminarium på torsdag, och som det känns nu..ja fy fan...

Men ska träffa en del av min grupp i morgonbitti, och kanske då förstå lite bättre...förhoppningvis!

Vad dagarna går fort alltså..redan onsdag imorn, och jag längtar tills på fredag! wohooo...
Victor, Ström och Stefan kommer förmodligen hit, ska bli såå roligt..Sen blir det Kåren för våran del!

Och jag bara älskar helger numera...ännu mer än förut...Man har så mycket att se fram emot ;)

Snart är det alla hjärtans dag, får fira den med mig själv, men det gör inget. Jag har redan fått en present, av mina kära mami, och jag får inte öppna den förrän på torsdag :)

Kanske blir någon annan form av firande på lördag...;)

PUSS


Kommentarer
Postat av: Åsa

Vadå för firande? Jag blir nyfiiiiiken ju! :)

2008-02-13 @ 20:50:32
URL: http://delica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0