11 februari

nu har jag precis kommit hem från en 4 timmar lång föreläsning...det är i det längsta laget alltså.inte ett dugg roligt!

Men har haft en härlig helg i allafall!

gustavsvik med brudarna var roligt, och vi sprang runt som småbarn i 2½ timme sen pallade vi inte mer..så var hemma i flen runt 17.30 tror jag! 
Sen blev det let's dance med Sofie och Sara, när det var slut gick  jag ner till Stefan där grabbarna spelade spel..det var roligt, mitt lag vann...Som om någon är förvånad :) Sen åkte Taxi sofia ett par mil på natten,jag och Victor  hämtade bror i malmköping!

I lördags blev det innebandy som vanligt på hvallen, sen hade vi förfest hemma hos mig, mamma och pappa var inte hemma. Det var jag och grabbarna, de bästa som finns :)

         


Sen åkte vi in till etuna, vi tappade två redan i Flen, Victor och Eric ville stanna kvar och spela poker istället... Men vi andra åkte! och hade en bra kväll! Konstant dansande! :) Hemresan blev lika rolig som alltid..ström härjade och Stefan hade noll koll på vart vi var någonstans... Jag och Ström  mötte upp pokerspelaren på stan i flen, och sen traskade vi hemåt... Härlig kväll!

söndag är ju ändå söndag..Jag låg hemma och tog det lugnt, kollade på I en annan del av Köping, Tobbe är klockren! Sen blev det filmkväll med godis och mys..

Upp tidigt imorse, tåget gick halv tio..  och nu sitter jag här! :)


Tack för en underbar helg!
PussPuss homies
♥ v

Kommentarer
Postat av: Åsa

Men varför var inte brudarna med ute?

2008-02-11 @ 19:26:14
URL: http://delica.blogg.se
Postat av: Flisen

Jag var med ute! Men jag var på annat håll på förfest bara :)

2008-02-11 @ 22:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0