1 februari!

ajajaj jag har varit dum..hoppas inte mamma läser detta ;) Igår beställde jag ett par skiiitsnygga stövlar...herregud...Det var rea på de, så jag var bara tvungen! Hoppas att de sitter bra...det visar sig!

Idag och jag och sara varit på stan också...har bara köpt nödvändiga saker..hehe


Ikväll ska vi först på förfest på bärseback sen blir det kåren igen, för tredje fredagen i rad, Temafest ikväll, "kändisar" alla ska vara utklädd till nån kändis...vem jag ska vara får ni se på bild imorn eller nåt, jag hoppas det ska bli bra!

Imorn blir det vinbrännboll...vet inte hur det ska gå men..det blir nog roligt! Sen blir det plugg resten av helgen..och imorn är nollningen slut, känns skönt på ett sätt, så att man kan börja fokusera på pluggandet endast..i princip!

Nu ska jag börja göra mig i ordning, Linda ska locka håret på mig sen...liten ledtråd där bara ;)

PUSS homies

All kärlek till er!

v

Kommentarer
Postat av: Helena

Ser fram emot morgondagens bilder ;)

2008-02-01 @ 19:04:25
URL: http://heenamedl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0