tredje advent idag :)




Jag missade idolfinalen i fredags på grund av fest. men nu när jag sett detta så är jag så nöjd ändå! vilka stjärnor som faktiskt upptäckts av Idol!  Man får gåshud! Agnes är ju klockren! och ola är ju så söt att man vill äta upp honom...men wha'ts up med det lockiga håret?!:)

Men Darin är ju ändå den bästa, tycker jag, alltid tyckt! :D Hans nya album går på repeat här hemma! Helt sjukt bra!


Nu ska jag julstäda här hemma tänkte jag. hoppas jag hinner bli klar till kl 16. då är det VM-final i innebandy. Sverige- Finland. Ska sverige ta sitt sjunde guld i rad? det visar sig :) Hoppas det för victor och deras skull...blir ju roligare så!

ha en bra söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0