oj oj oj...

tillbaka i örebro igen. helgen har varit kanon.

i fredags hade jag och sofia kvalitetstid framför idol. riktigt najs.
lördagen spenderade jag framför svt med vinterstudion, jag älskar't. sen på eftermiddagen åkte jag,sofia och åsa hem till sofie malmköping, tacos och glögg. mysig kväll.
idag har jag varit på julbord med släkten, man äter på tok för mycket som vanligt men, det är gott alltså. mysigt ställe var vi på, satt och såg ut över oxelösunds skärgård. inte fel alls.

nu är det ca 5 minuter kvar till denna helvetesvecka börjar...jag ser inte fram emot detta.seminarie imorn, ktc-examination på tisdag (värst av allt), och salstenta på fredag. nu är det väl bara turen som kan rädda mig. undrar om jag har den på min sida?!

mamma kommer hit på tisdag eftermiddag, så då blir det lite shopping osv, det kan behövas, tänka på lite annat en en stund.

träffade linda på bussen från station, vi kom fram till att nu längtar vi efter fredag, för då blir det nog rejält med fest! antingen för att fira eller ja, för att trösta sig själv.

näe nu ska jag förbereda det sista inför seminariet imorn. sen sovdags.

puss



♥ saknar dig hjärtat...inte sååå många dagar kvar nu ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0