"Jullov" typ.

nu sitter jag här hemma på januarivägen igen. det är skönt, det är tryggt, och det är hett, som vanligt! kaminen går på högvarv, och det är ljuvligt!

bland det värsta som finns är ju att resa, med mycket packning! det är ett evigt slitande och och bärande, och som vanligt var jag stressad när jag skulle åka, så jag gjorde en Sofia Larsson och glömde hela jäkla sminkväskan hemma, herregud..vilken katastrof ;) nej men, det är ju inte så kul, det är ju inte som att jag bara ska vara borta ett par dagar. jaja. det löser sig nog :) allt annat som julklappar, dator och kläder kom med iaf! tror jag, vad jag har sett hitills iaf.

ikväll har jag önskat potatismos och falukorv i ugn. muums :)

imorn blir det party! och det ska bli så roligt!

nu tänker jag ha riktigt lov ett par dagar! plugget får vänta...och det känns bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0