hepatit B

precis hemkommen från stan. jag har handlat lite julklappar.
sen var vi till previa, och fick gratis hepatit B-spruta för att vi är studenter. det gick alldeles utmärkt tills hon stack mig i vänster arm(eftersom jag är högerhänt) och hamnade precis i ett stort blodkärl, så det var bara att ta ut den blodiga sprutan, kasta. och börja om i höger arm. så nu är jag lite handikappad.  plåster på båda armarna ;)



OCH ja, jag klarade den där jäkla KTC-examinationen för en vecka sen. det kom ut i eftermiddags. så himla skönt att vara av med det! wihooo.


fick pussa lite på victor inatt också, innan han åkte vidare mot norge. och allt gick bra, han ringde vid 6 imorse och var framme. seeegt.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Åh, träffade du mamma på Previa? :)

2008-12-17 @ 10:56:32
URL: http://delica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0