hej mitt vinterland

det är mycket nu. men imorn efter tentan ska det bli så skönt att bara andas och slappna av. och så julfest på kåren på kvällen, man ska vara utklädd! jag som inte är så förtjust i det dock...linda och markus ska klä ut sig till paket! underbart! :) så vi har varit på stan nu och införskaffat material. jag kanske nöjer mig med en lite annorlunda tärna ;)


big surprise, när vi satt och pluggade i skolan vid lunch, ringde victor och sa att han var i sverige. så han är nog här om ca 10 minuter nu! ska spendera natten här, vilken lycka! :D Sen imorn åker han vidare till flen, och sen ska han och grabbarna till Prag. till innebandy-VM! får hoppas att Sverige vinner nu då! De lär nog få det skitbra!


häromdagen pratade jag med emelie johnsson, så nu ska hon också med på amazon nästa lördag! fy fan vad taggad man är redan nu! Det ska bli så kul!



och så hoppas jag att snön får ligga kvar ett tag nu! det måste ha kommit iaf minst 2 decimeter nu...

ha en bra kväll! :)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Den är köpt på MQ! :)



Jo, det blir nog bra hoppas jag! Hur är det med dig? Kram!

2008-12-11 @ 17:11:35
Postat av: Hanna

Jo lite snö har det kommit här men, den är väl snart borta.. :/ Hoppas du får kul i helgen! Kram

2008-12-11 @ 18:12:17
Postat av: Jonna

Det är bara att säga till om du vill kolla! :-)

2008-12-13 @ 18:39:09
URL: http://jonnaliisamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0