GOD JUL

jag är vaken, kunde inte sova längre :)
gick ner till mamma som bakar bröd, åh gott gott...denna jul får vi inte glömma brödet hemma, det gjorde vi förra året, när vi kom hem var det inte så färskt längre eftersom hon glömde de liggandes på diskbänken haha...

gårkvällen var mysig, victor kom strax innan 20, som jag har väntat! <3 Sedan åkte vi till Stefan en sväng, där truki och jeppe var också. pratade lite, jag drack upp resten som fanns i min vinflaska som fanns kvar ho stefan från i lördags, här slängs ingenting haha. Sedan åkte vi till victors bror, där stora delar av hans familj hade uppesittar-kväll :)
 

om nån timme ska vi åka ner till näverkvarn,utanför nyköping till mormor&morfar, där hela min släkt är! det ska bli roligt, var länge sen man träffade alla! sedan på eftermiddan åker jag och victor hem till flen till hans släkt...det blir fullt upp hela dan =)


så jag vill önska alla en God Jul! Ha en underbar dag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0