en bra dag!

tjoho. och världen blir genast lite vackrare när snön faller :)

idag var det näst sista dagen på praktiken, jag har trivts kanonbra, och jag fick ett bra betyg med mig. och ännu en rolig sak, de vill gärna ha mig som vikarie!!! så de har fått mitt nummer, så kanske de hör av sig! =)

det vore ju skitbra, ett par extra hundralappar skadar ju inte då och då =)

imorn åker jag hem till flen igen, ett evigt åkande fram och tillbaka. men så är det, denna helg åker jag ju främst hem för att vi ska på julbord med släkten på söndag. så jag börjar fasta nu tänkte jag, så är jag lagom sugen på söndag ;)
passar även på att åka hem och muntra upp Sofia, som sitter "strandsatt" med sin brutna fot. ja herregud.  alltid är det något! :)



oh vad jag längtar till jul nu. det är ju så mysigt.
saknar redan victor, men bara liite... :) är ju visserligen inte så många dagar kvar till den 23. känns längre.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Och sen så åker du hem till Flen för att träffa MIG också! :) Jag åker också hem imorgon kväll :)

2008-12-04 @ 21:30:08
URL: http://delica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0