dan före dan före dopparedan

så har ännu en dag gått, fasen vad segt det går...

amazon i lördags var underbart! det är en viss charm att gå in på amazon och ha känslan att nu har du 1½ timme på dig att prata med så många som möjligt! för det är svårt att hinna med allihopa som man vill prata med, så ska det ju dansas också, en hel del! och det gjorde vi, nästan hela kvällen! :D

men det är ju så att det är folket som gör festen! det bästa folket som finns!


idag har jag och åsa spenderat 5 timmar på salong beauty i malmköping. vi har fått akryl-naglar! så nu är vi såå fina till jul och nyår! Sofie är så himla duktig! lite bilder bjuder jag på:

åsas naglar, syns lite iallafall :)



Mina naglar fixas =)


En hand klar!





Förmodligen kommer jag göra illa någon med dessa, victor ligger väl i riskzonen, men han är ju inte hemma än, så jag kanske har vant mig tills imorn haha.

Hörs säkert imorn!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åå Jag vill också ha fina naglar! Jag blir avundsjuk på er;)

puss

2008-12-23 @ 21:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0