2 december

den här dagen har varit bra. trots att jag gick hemifrån vid 07 imorse och kom hem strax efter 22 ikväll...snacka om lång dag.

bra dag på "jobbet" som vanligt..känns trist att snart vara tillbaka till plugget, nästa vecka innebär ett rent jävla helvete. förstår inte alls hur detta ska gå.

efter jobbet cyklade jag hem till sara, var där knappt en timme, sedan faddermöte, och efter det hem till helena. och så har jag,helena, sara och camilla haft glögg-kväll. kändes ju helt självklart att byta ut teet (stavning olik varje gång haha) mot glögg.

köpte en flaska hem till mig också! kan vara bra att ha :)

*

det är mycket skit nu. känns som att vad som helst kan hända. numera är jag rädd för att svara i telefon, vem vet vad som kan komma. jag är beredd på det mesta. tror jag ja.


ta hand om er. och jag älskar Er!




om du läser här flisen, så kommer jag ju hem på fredag eller lördag?! glömde säga det förut, kom på det nu!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Åh ska du hem nu i helgen igen? Jag vill också hem :(

2008-12-03 @ 10:09:27
URL: http://delica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0