uuuääck

fy fan jag ryser i hela kroppen..
vi sitter här jag och vigge och spelar poker på varsin dator, vi har släckt ned lite...jag sitter i sängen.
när jag är som mest förbannad över att jag åkte ut ur en turnering, tittar jag mig omkring i sängen i dunklet...DÅ...på kudden brevid mig(!!!!) är det någonting som rör sig, blodet fryser till is i mig och jag drar andan, och victor skriker "vad fan är det där" springer och tänder lampan...nej men visst!! Tjena! Jag har en grön/brun larv i SÄNGEN, brevid mig, som håller på och sträcker ut sin äckliga smala långa kropp... herregud...

jag är inte rädd för småkryp, vandrade pinnar, tusenfotingar,daggmaskar, you name it...(fråga Linnéa).men när jag blir överraskad och de är i sängen..då är det inte roligt längre...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0