Tack tack tack...

hej och hå...

klockren kväll igår!!

gick av mitt sista arbetspass igår morse, hem till vigge som sov så sött, la mig i sängen och kollade på absoluta höjdpunkten på OS, gymnastikfinalen i mångkamp..herregud vad spännande det blev! Sedan åkte jag in till etuna, gick en sväng på stan, träffade lilla jullan på stan, så söt såå! vi missar hennes kalas imorn, men vi får gottgöra det med presenter när vi kommer hem haha.

Sedan gick jag hem till åsas pappa, där åsa och sofia hängde..vi gjorde oss iordning, så himla mysigt, som på gamla dar..;)
vi gick och köpte hem thaimat, när vi var riktigt snygga kom Sara och vi åkte hem till PP, och drack lite vin..när Emelie dök upp åkte vi hem till Linnea och Andreas där förfest och födelsedagsfirande stod på schemat...tror vi blev runt 20 när alla hade kommit! Det kändes som att det låg i luften att det är sista gången man ser alla på ett tag...vi hade såå kul..
Sedan bar det av  till Harrys, och när man stod där på dansgolvet med alla mina fina tjejer, vi tog i allt vad vi kunde till "fångad av en stormvind", blev man ju nästan tårögd...vilken vacker syn! 
bilder kommer senare..

Det är tur att vi redan vet när vi ses igen, 11 oktober är det storfest i örebro, och det ser vi fram emot!

victor är iväg på match nu, och jag tänkte kanske packa lite...känns som att det börjar bli dags, haha...halv 4 ska vi nog åka inatt...

Det ska bli så förbannat skönt att komma iväg, sola och bada, njuta av allt...och av varandra ;)



Du och jag, hjärtat!



Gammal bild, men vacker som få!

Kommentarer
Postat av: Zarizen

Sötisar!

Ha det så underbart sköt på semestern!

Hoppas vi kan ses snart!SAKNAR DIG!

Puss

2008-08-17 @ 01:12:34
URL: http://saraemet.blogg.se/
Postat av: Åsa

Tack själv för en riktigt gryyyym kväll!! När du kommer hem ska du få se snyggaste filmen på bland andra dig själv!! Haha!



Hoppas ni har det bra där nere! Pusspuss

2008-08-17 @ 21:16:32
URL: http://delica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0