sista augusti

snart är det dags för ännu en nolleaktivitet, idag ska vi ha sommarlekar med GIH, så vi får se vilka som vinner.
det ska bli kul att börja på riktigt med skolan imorn..få schemat och så där.

det bästa med att vara fadder måste ju vara att man inte behöva tänka på vad man ska ha på sig varje dag, man drar på sig sin faddertröja och fadderluvtröja, så är man redo för allt vad det innebär, kåren inkl. :)


och jag saknar victor så mycket, det är riktigt jävligt det här...jag tror att jag måste åka hem nästa helg, då har vi inte så mycket nollning iaf..
så är det.  för hur ska jag klara mig utan honom i 3 veckor till...det gör jag ju inte


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0