home sweet home

hemma hemma...

det känns måttligt kul! hade gärna stannat kvar en vecka till...
vi såg ett moln i lördags morse haha..det var det enda!

vi har tagit 476 bilder, tänkte lägga ut de allihopa imorn ;)

Nu ska vi sova, victor börjar nya jobbet imorn. och jag ska börja packa inför örebro ht 08, det känns faktiskt ritkigt bra...det ska bli najs att åka tillbaka!


skriver mer imorn!

Pusspuss


Nu ska jag gå och väga mig...fy fan, det ser jag inte fram emot, och nu, nu är det dags för förändring!  Jag trivs inte med mig själv, och jag tänker ändra på det!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas ni hade en underbar vecka, det hade vi! Lycka till i skolan i höst, hoppas vi ses något! :) Kramar

2008-08-24 @ 23:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0