30 augusti

kom precis hem, jag pallade verkligen inte idag..

kvällen igår  var dock klockren! fy fan så kul jag hade! först hade vi speeddejting med nollorna, träffade mycket roliga människor...sedan gick vi till studentgatan, där vi styrde upp till lite korrefest, vilken visade sig bli mycket större än vad vi tänkt, vi var väl en 30 pers i lindas korridors vardagsrum,vilket inte är stort! och så mycket underbara människor!
sedan gick vi till kåren och ställde oss i kön redan vid halv nio, så jo...kvällen blev låång! allt var så bra hela tiden!

och idag fick jag höra " du var så jävla glad igår" "ja du var ju helt underbar"  såna kommentarer värmer verkligen.. det var länge sen jag fick höra såna...;) det känns bra, så att jag inte har tappat all min enorma glädje som jag har...

med rätt människor så blir allt perfekt!


men det tog på krafterna...så nu ska jag ta en macka och sen sova tror jag..vi har hållt igång hela dagen idag med


nya tag imorn!

puss puss

Kommentarer
Postat av: Flisen

Åh, jag älskar när du är sådär glad! (Det är du ofta gullet!) I love you!! PUSS!

2008-08-31 @ 11:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0