3 augusti

går in på näst sista veckan med jobb imorn..det känns skönt, men samtidigt innebär ju att det börjar närma sig slutet av den här sommaren....kul,verkligen.

igår var victor och jag bortbjudna på grillning och sleepover hemma hos Victors kusin, robin.
Det blev en skitkul kväll, precis lagom med folk, och vi spelade spel och drack...tjugo i fyra imorse gav jag upp iaf, victor sa att jag aldrig någonsin har somnat så fort som jag gjorde...haha
han själv höll igång till halv 5 kanske..

Så gick vi upp runt elva, då hade robin och bettina dukat upp värsta hotellfrukosten för oss 5 som hade sovit över.. solen sken så det blev frukost ute, och sedan självklart lite kubb :)


min kamera har tagit sin sista bild nu också...det var väntat, men känns lite sorgligt ändå...jag har dock inte råd att köpa ny innan resan...endast två veckor kvar nu....härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0