11 augusti

joråsatte jag håller på och tvättar...det vore ju kul att åka till grekland med lite rena kläder iaf..

Helgen var tung, mycket jobb blev det...och ett beesök i kholm, öltält+statt..kan inte påstå att det var roligt att kliva upp och traska till jobbet kl 08 igår. Men ibland får man offra sig lite, det var första gången jag var "ute" i sommar...vad har hänt? mognad eller toffel?! haha...

Nu har jag bara två arbetspass kvar..sen är det slut för den här gången..kanske för sista gången? vem vet..

imorn ska vi ha våran sista tjejkväll också..vi tänkte först åka till Harrys, men vi har tänkt om och ska laga mat hemma istället..det blir mysigt om något!

på fredag smäller det, vi ska fira Linnéa, med en fest hos de i etuna, det ska bli jättekul, med alla man tycker om...många kommer man inte se på ett tag... Truki som var med i lördags, kommer man inte se förrän runt lucia t.ex..

Har ju glömt att berätta att victor hjärtat, har förmodligen fått jobb här hemma i flen..skönt för jag började ställa in mig på att ha honom i norge igen..jag var inte så sugen på det. Så det känns skönt att han stannar...och får fast jobb :) han som så gärna vill flytta hemifrån..han nämner det dock bara på mornarna när han blir väckt, när det står mat på bordet säger han inte mycket om det ;)


puss homies

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0