Underbara soooool!

Idag har jag legat ute hela dagen, nu har jag precis kommit hem från affären, och tänkte vila en liten stund så att jag orkar med ikväll!


Jag är såå taggad, och det ska verkligen bli roligt, det var mycket länge sen jag var ute på kåren med mina classmates :) vi ska träffas hos linda vid ca 18, sen ska vi vidare till en annan tjej där det är lite kalas, och sen ska vi till kåren ikväll! hoppas det blir skitkul! mycket folk lär det ju bli, med pengahelg och allt, och så underbart väder!


Ha en bra kväll allihopa!

Puss

Kommentarer
Postat av: Kusin Nathalie

Halloj bruden =)
Grattis i efterskott!!!!
Hoppas allt e bra med skavsår och allt =(
Tänkte slå en signal hem till familjen om inbjudan till barnenes kalas!!!
Hoppas vi syns...
Kram

2008-04-26 @ 08:46:32
URL: http://www.nathalieabrahamsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0