Trist

Jaha, festivalborg är inställt, det var ju inte så skoj. Fast det kunde man väl förstå, 400 sålda biljetter på 14 000 studenter är väl ingen höjdare!

Men fest lär det ju bli ändå, tråkigt att inte Adam Tensta kommer hit, man han skulle ju ändå komma imorn så..då hade inte jag kunnat festa.


Jag vill åka till Kolmården, ska tjata lite mer på Victor så ger han nog med sig...Det var jättelänge sen jag var där!

Nu ska jag sätta mig och göra klart en grej som jag skjutit på i 3 veckor tror jag..det är inte ens så jobbigt!

Puss


Kommentarer
Postat av: Angelica

Feeeest i valborg :)
Jag tar studenten den 13 juni.
Fredag den 13 :P
pusssss
Du är välkommen om du har tid då :)

2008-04-28 @ 21:22:35
URL: http://angelicaabrahamsson.blogg.se
Postat av: Åsa

Va, vadå?! Har hela valborgsgrejen blivit inställd? Kan man göra så?

2008-04-29 @ 22:57:15
URL: http://delica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0