Trist!

Det blir ingen obduktion imorn tydligen, det är inställt. De hade inget lik, och det är väl positivt i sig men...tråkigt för oss ändå..Nu ser det ut som att vi får vänta tills 28 maj, och det känns väl sådär måste jag säga... Men det är inte mycket att göra åt.

Så ännu en sak som är positivt är att nu har jag heeeeeeelg! Underbart! Så imorn lägger jag mig på gräsmattan här utanför tror jag...det är man väl värd!

Har förövrigt ikväll, spelat poker, kollat på det nya avsnittet av Gossip girl, och kollat på det nya "frusna män söker kärlek" jag var bara tvungen att titta på det..

När jag gick hem från skolan idag mötte jag en tjej med en fin liten mops, så nu är jag ännu mer säker på att jag vill ha en sån lite krabat!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej sofia! vad synd att ni inte fick gå på obduktion idag. Har du installerat alla nya elektriska varor i lægenheten? nær kommer bilder???? nyfiken!

2008-04-24 @ 15:21:27
Postat av: Linnea

hummm, glømde sæga att inlægget var från mig! :-)

2008-04-24 @ 15:22:29
URL: http://lionelc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0