thailand 2007 - Linnéa Sofia Stefan Ström

Ja så för exakt ett år sen satt jag och linnea på flyger ner till bangkok...tiden har gått väldigt fort. Är så glad att vi tog tag i oss och åkte ner och mötte Stefan och Ström. Jag bestämde att jag skulle åka, och så snackade jag och Linnéa på msn, hon bodde ju i oslo även då, så jag sa ungefär " ja jag ska åka, ska du med?" " ja fan, varför inte!" haha, vi bestämde oss rätt snabbt, var inget velande där inte!

Det är inte lätt att försöka lägga in bilder, blogg.se sammarbetar knappt...Men jag testar igen!om ni inte orkar kolla på alla, så rekomenderar jag de från koh pangan och bangkok, de är roligast ;) Äh titta på alla ;) finns bara bilder på oss fyra, då det inte var tal om att ta med kameran ut på kvällarna, då hade inte kameran funnits kvar... trevlig titt :)

Phuket, Patong

       

Phi phi- paradiset

                

       
                                            Krabi!
                

Koh  Samui:
       

Koh Pangan:

       

                      

                   

Kambodja:

          

                  


Bangkok:

          
                                                    
                    

             

                    .... och där åkte vi hem


Behöver jag säga att vi hade det bra! Sjuuuk bra resa! Underbart!

image181


Kommentarer
Postat av: Åsa

Det ser så sjukt härligt ut!
Älskar bilden på dig och Ström från Koh Pangan, tredje raden, näst längst ut. HAHAHAHA! :D

Tråkigt att du inte ska med till Oslo i helgen :(

PUSS!

2008-04-10 @ 11:01:15
URL: http://delica.blogg.se
Postat av: Linnea

Heeeeelt Underbara bilder!!
Kommer sakna dig i helgen!

2008-04-11 @ 08:12:17
URL: http://lionelc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0