Tackar

det är bara att tacka och ta emot, jag kommer få tillbaka över 7000 på skatten, det är ju underbart! Spara de och det blir en liten thailandtripp i december kanske...härligt!

Idag har jag,linda,moa och koffe varit och spelat frisbeegolf, det var första gången någonsin, jag var skitdålig och kom sist...men det var härligt som tusan med solen och värmen

nu har jag precis varit och hämtat victors födelsedagspresent, hoppas det blir bra åt honom :)

Jag är helt slut, så nu blir det en kväll framför tv.n...

puss


Kommentarer
Postat av: Helena

Ibland får man ju faktiskt rolig post också.. :) Jag får "bara" 6500, men är ganska glad för det :P Frisbeegolf får vi köra någon gång.. Jag är också värdelös så det kanske kan bli kul :)

2008-04-03 @ 20:27:46
URL: http://heenamedl.blogg.se
Postat av: Åsa

Vad härligt!! Jag kommer få tillbaka 5787 kronor, inte helt fel det heller :)

2008-04-04 @ 17:51:20
URL: http://delica.blogg.se
Postat av: Christel

Men hallå Sofia!
Det är ju riktig golf som gäller, har vi ju sagt!
Du skulle säkert vara jääääätteduktig på det.
Puss!

2008-04-06 @ 23:24:47
Postat av: Christel

Jag ser att det är en match på tisdag! Är du där och tittat eller? Brynäs kommer att vinna med 4-3. Eller vad tror du!? Jääääla Rögle och hitta på dumheter.
Puss

2008-04-06 @ 23:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0