Städat och klart!

nu när jag plockat bort kartongen, och lådan som dammsugaren låg i, är det jättetomt här inne...jag skulle behöva någonting mer, en sån där fin lampa från ikea, det ska jag köpa nästa gång jag får pengar, den skulle passa perfekt vid garderoberna...

Har fått en rött märke ovanför bulan nu, så det har blivit nästan ännu vackrare...

Jag håller på och laddar hem Svensson Svensson också, första säsongen, så jäkla roligt, det ska jag kolla på inatt medans jag tvättar, ja...jag bokade tid mellan 22-01, när det sket sig förut....så då måste jag hålla mig vaken.

ska bara slänga i mig mat nu, och sen traska hem till Sara&Jonsa, vi ska chilla bara...skönt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0