Pain!

imorse kom jag på att jag ville ha min nya ballerinaskor till skolan...skitbra! Vet inte hur jag tänkte men....Så inte heeeelt oväntat fick jag kort därefter de största skavsåren någonsin på båda fötterna, jag har lidit igenom mig hela dagen, folk har trott att jag fått ett kortare ben än det andra, andra har trott att hänt något annat snuskigt....men haltat har jag...

runt lunch sprack den ena blåsan, och det rann nerför foten ner bland tårna...Trevligt...Orutinerat.

Barfota traskade jag hem i solskenet för en stund sen, det var härligt!

fick en födelesedagspresent av Linda idag, en flarra vin! Kanonbra, den kan komma till användning på fredag :)


Om jag tyckte att den här dagen var kladdig och varig osv... vänta bara, imorn är det dags för obduktionen! Vi får se hur det kommer gå, ingen vet hur man kommer reagera, jag har aldrig ens varit på begravning så....
Men jag har dissikerat ett lammhjärta en gång i tiden...räknar inte med att det ska vara samma sak! jag är mest rädd för den eventuella stanken...


nu ska jag chilla en stund...skööönt =)


Kommentarer
Postat av: Helena

Jag måste hålla med om att det va orutinerat men jag lider med dig. Jag är den som gör precis likadant haha. Synd att plåstrena inte hjälpte :(

Hoppas obduktionen går bra imorn..
Innebär det att du inte kommer dyka upp imorgon? Du frångår rutinerna ;)

Puss

2008-04-23 @ 21:26:36
URL: http://heenamedl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0