oh

Har varit en soft dag, föreläsning i 3 timmar på förmiddan, sen tog vi oss varsin pizza på lunchen, med tillhörande fika som Annemie hade med sig, hon fyllde 21 år igår, fick jättefin present av oss allihop :)
Sen hade vi lite introduktion, om obduktionen vi ska på nångång innan sommarlovet, jag och mina homies ska dit den 24 april i allafall... vi fick lite info och så, vi kommer inte få se ansiktet på människan och det känns ganska skönt..och framförallt, vi kommer inte få se något barn, bra, då hade jag nog inte gått...usch...

Nu var det tänkt att det skulle bli kåren ikväll, men jag känner mig konstig, ishockey...Leksand ligger under,1-3 för tillfället...det är bara vinst som gäller...skärpning! Gå in och kör bara, tills det inte finns någor kvar! Jag funderar på att sätta på talang 2008 och bara koppla bort en stund..men det går ju förmodligen inte...


Jag är arg....


Det här är faktiskt första helgen sen jag flyttade till Örebro i januari som jag inte träffar Victor, det känns lite skumt...annars har vi träffats varje helg..;)

Jävlar kom igen!

sådär ja...reducerat till 2-3 19.59...tajming =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0