Mycket blod blir det...

Nu har jag precis kommit hem från skolan, tittade förbi Helena och gänget, hade sånt tur att jag kom precis till måndagsfikat, nångång ska jag också bjuda på fika =)

Hade labb idag, vi har tagit massa blodprover på varandra, jag är stucken i båda mina långfingrar och de ömmar lite, i vanligt fall tar man bara en liten droppe blod, vi tröck ut så mycket som gick...många rör ska fyllas :) Men nu vet jag att jag har blodgrupp A iallafall, det kan vara bra att veta nångång... och så har jag ett bra blodvärde! tyckte det var lite läskigt att sticka att andra men det funkade...

nästa gång sa han att vi ska sticka varandra 5 gånger, så vi får välja om vi vill det i fingrarna eller i ...öronsnibbarna?! HELL NO!!

då sticks jag hellre i alla fingrar...

appropå blod, jag anmälde mig till geblod.nu igår också, får se om de hör av sig snart, vore intressant att veta om jag får ge blod...farmor tror att jag är för klen hehe, men vi får se


Det ska bli hyffsat väder på valborg! det är bra det! Hjärtat + 7 andra grabbar kommer till oss på onsdag! det ska bli skitkul! då ska det grillas och drickas woohoo..

Och så har victor tagit ledigt på fredag så han kan stanna ända tills på lördag, vad mysigt vi ska ha då! :)

Nu ska jag kolla på det nya DH-avsnittet som kom ut imorse!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0