Mirakel

mirakel sker,

låt oss hoppas att det händer igen på tisdag...

Att man kan vara så förtvivlad en dag, och sedan nästa dag, vara lika hoppfull igen...Det är inte kört än, dock är det de två svåraste matcherna kvar nu... Men det kan gå...


Idag har jag varit riktigt huslig, jag har faktiskt bakat, kort i taket...Muffins, de blev helt okej ;)
Sen ställde jag mig och gjorde kycklingfilé med potatisklyftor, och sweet chilisås, herregud...Det smälte i munnen på mig! Jag kände mig duktig.

NU är det snart parlamentet...

för övrigt har det här nog varit den mest händelselösa helgen någonsin..jag är smått rastlös..visserligen var det självalt...så roligare än så här blir det inte..

Puss


Kommentarer
Postat av: Åsa

Hahaha! Vad söt du är! :)
Jag tackar och bugar! :)

2008-04-07 @ 00:04:27
URL: http://delica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0