9 april

och som alltid annars känns det bättre dagen efter, men tack Jossan och flisen för stödet :)

för övrigt har jag den sämsta självdiciplinen man kan ha, jag borde gå upp runt tio, men det går aldrig...

Nu ska jag iallafall börja städa lite, här inne, jag vet ju inte vad jag ska göra inför imorn, när de ska byta golv, taskigt och inte säga något, men jag börjar väl plocka lite...Ska packa lite också

vid 16 ska jag möta Sara vid pressbyrån, vi tänkte sola  och sen träna, det kan behövas, det var mer än en månad sen sist för mig...vet inte vad jag ska skylla på förutom ren lathet...

Nej bäst att sätta igång...

Oj höll på att glömma, Linnéa om du läser detta, IDAG är det exakt ett år sen,THAI, bästa resan ever!! :D Tänkte lägga upp lite bilder senare ikväll, dock har jag alla min hemma i flen, men tror inte att Stefan och Ström har nåt emot att jag lånar deras, för de har jag på skiva! Så då har ni nåt vackert att titta på ikväll :)

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Åh det hade jag inte alls tänkt på...kan inte fatta att det redan gått ett år. Ser fram emot bilderna!!!:-)

2008-04-09 @ 16:45:22
URL: http://lionelc.blogg.se
Postat av: Helena

Skönt med lite träning :) Ser fram emot att träffa dig i skolan klockan 8.00 imorn. Vi ska få handledning imorn istället så då ska det nog flyta på, förhoppningsvis :)
Ses imorn!

2008-04-09 @ 21:13:24
URL: http://heenamedl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0