7 april

Hellu! Idag på föreläsningarna pratade hon om neurologiska sjukdomar, som alzheimer,MS, Epilepsi osv, det var väldigt intressant, inte minst för att jag är så himla nära vissa av sjukdomarna i jobbet, man förstår lite bättre, förstår varför det händer osv...Mycket intressant! 

fick också veta idag att mitt så kallade frysfack inte är nån frys egentligen, det är bara meningen att den ska hålla i 2 dagar typ, jaha...jo det kanske förklarar varför jag tog ut två djupfrysta hamburgare med mögel på...eller är det affärens fel kanske...oooh vad jag önskar mig en frys i födelsedagspresent nu, men förhoppningsvis så ;)

nu sitter jag och pluggar instuderingsfrågor, som vi ska ha på seminariet imorn, sen är vi lediga på onsdag, och sedan ett seminarie på torsdag också, sen har jag inget mer förrän tentan om 2 veckor, känns lite konstigt, känns inte som vi har gått igenom någonting men men..det går nog bra!
ska bli skönt att vara ledig i 1½ vecka, eller hur man nu definerar ledig, ska väl plugga kanske... men inga föreläsningar iallafall.

Tråkigt inlägg, men har ca 20 frågor kvar så.. ;)
 

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0