5 april

jaha, det var tänkt att jag skulle ägna eftermiddagen åt att tvätta...så fel jag hade.

när jag skulle sätta igång maskinerna, stod det att jag var tvungen att betala, helena har berättat om det problemet..men jag visste inte hur jag skulle lösa det, så jag gick ut ur tvättrummet och skulle be någon om hjälp...
och utan en tanke på det hade jag nu låst ut mig själv från tvättrummet, med mina nycklar där inne...ja vad bra! så där fick jag sitta, kunde ju inte gå hem..kom inte in iallafall, som tur var så hade jag inte loggat in med min egna tagg för en som varit där innan höll upp dörren för mig, så då har man inte loggat in inom 15 minuter, så försvinner bokningstiden...så behövde inte sitta så länge och vänta, en tjej hjälpte till efter ett tag, men då var det bara att ta mina grejjer och gå hem igen...så klantigt gjort! irriterande...

Ska städa istället, det behövs det med.

Roligare har man ju haft på en lördag...


Puss




Nu har jag en schysst bula i pannan också, fick locket på minicontainern i huvet, när jag höll på att slänga alla kartonger förut...skitfint är det.

Men nu har jag också provkört min nya dammsugare...jätterent blev det här inne! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0