27 april

Och så var den helgen över nästan, har inte haft nån ork att skriva..

I fredags, startade vi hos Linda, sen åkte vi buss in till stan till en annan förfest, och vid 22 åkte vi tillbaka till universitetet och till kåren, det var en kul och hyffsat hård kväll! Var hemma runt 02, så det blev inte alltför sent ändå ;)

        



Vaknade i lördags morse och tillslut orkade jag ta mig ner på stan till helena och camilla som shoppade lite, och jag tillät mig shoppa lite, men det var inte mycket, och mer än så blir det nog inte förrän i sommaren

Men jag var bara tvungen att köpa denna, den är ju bara för snygg, en klasskompis hade den på sig i fredags och jag tyckte den var såå snygg:

Från H&M



Och så blev det detta från Gina tricot:

 

Igår kväll så gick jag Helena och Camilla en lite promenad och sen gjorde vi rabarber/jordgubbspaj, och kolla på tv! det var lugnt och skönt =)

Nu har jag precis bakat kladdkaka, jag är inte så jäkla bra på det tydligen...men det kanske smakar gott, man vet aldrig :)

Och idag fyller Åsa 22 bast! Grattis hjärtat!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Åsa

Woohooo! Jag är omnämnd! :D Tackar! :)

2008-04-28 @ 20:28:03
URL: http://delica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0