24 april

blanda nytta med nöje, det har jag varit bra på idag...

har tvättat hela eftermiddagen och mellan varven, har jag legat på handduk ute i solen på gräset här utanför...så himla härligt! hittade en bok också som jag inte läst när jag städade ur rummet, så den har jag börjat på nu...

Saknar att läsa, tror nog att jag ska investera lite nya böcker när "lönen" kommer imorn... Får prioritera bort andra saker!

Undrar vad jag ska göra för mat idag då..fantasin flödar ju inte direkt, inte materialet heller för den delen... som sagt, pengar imorn :)

Puss

Kommentarer
Postat av: adlen

se då till att alkoholen flödar genom dina veneeeeeeer =)

2008-04-25 @ 15:04:17
URL: http://adlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0