21 april

Så, nu är jag tillbaka!

I lördags var det ju som sagt kalas, fick min efterlängtade frys, micro, äggkokare och lite bakgrejjer. Perfekt!
Sen på kvällen traskade jag och Victor hem till eric&emma där det var full förfest! det blev lite Wii-spelande, och ett nytt ölspel, som eric lärde oss, det var roligt, och lika effektivt som andra ölspel ;) När det sen var dags för resten att gå ut på krogen, tofflade jag &vigge så vi gick hem till hans pokerkompisar, det blev en turnering och sen gick vi hem runt 00...Rolig dag!

Igår var mamma&pappa här, vi fixade och donade, sen blev det en tur till Ikea, köpte lite smågrejjer, lampa, tavellist, och växter :) Är lite finare här inne nu, ska ta lite bilder så fort jag har fått helt ordning. kanske lite senare.

imorse var det tenta, och sen åkte vi ut till hästhaga, där vi njöt av solen hela dan..så himla skönt!! Vilket underbart väder vi har!

Resten av veckan är oplanerad än så länge...

Nu ska jag sätta mig och kolla in det nya avsnittet av DH som kom ut idag...wohoo

Har varit skönt och vara hemma, men man vänjer sig fort..

Har varit underbart att träffa victor varje dag...åh jag är så glad♥
Puss

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Hehe nej då jag har køpt en ny jeansjacka, om møjligt ænnu snyggare æn dom vi hade på den gamla goda tiden:-) skulle inte tro att jag får på mig den længre! puss

2008-04-23 @ 13:27:59
URL: http://lionelc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0