2 april

Det jag har kunnat konstaterat idag är att det var totalt onödigt för mig att smeta på massa mascara på mina ögonfransar imorse, då jag nu 6 timmar senare har kliat bort allt redan...

Jag fattar inte vad felet är, jag snorar som aldrig förr (igen), det kliar i hela ansiktet fast på insidan, så det enda stället för mig att komma åt är i ögonen, vill ju inte gärna stoppa in fingrarna i näsan..nej just det... på föreläsningen var det hemskt, Annemie frågade förvånat om jag hade linser på mig, det hade man kunnat tro så röd som jag var i ögonen...

Har jag gått och blivit allergisk mot nåt eller är det förkylningen som inte gått över...? det är frågan...

Jag behöver städa, så det ska jag göra snart tror jag...

Jag och Sara hann med en fika i förmiddas också,på prego, himla mysigt...Vi hade kunnat sitta minst ett par timmar till och skvallrat!

Leksand förlorade igår, nu kanske det inte ens hjälper om de vinner de resterande 4 matcherna som är kvar... hur ska detta gå, men...hoppet är det sista som överger människan...eller nåt


Kattungarna mittemot har legat och sovit i fönstret hela eftermiddan, de ser så gosiga ut.. jag vill också ha..


nu, städa.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Min förkylning vägrar också att ge sig! Och mina ögon är också röda och kliar. Vad är detta?!

2008-04-02 @ 22:29:14
URL: http://delica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0