19 april

Igår åkte jag och victor till Katrineholm för att hämta hans bil, som har blivit trimmad, som om det behövdes..men iallafall, nu går ännu snabbare ;) Jag har inte fått provköra än haha

Sen åt vi thaimat när vi kom hem till flen, gött...

Det var min fredag ungefär! Kollade på ishockeyfinalen också, spännande...


Nu har jag och pappa varit och hämtat min nya frys..det blir perfekt :)

Pappa har bokat bord på Loftet senare, farmor&farfar och mormor&morfar kommer, victor ska inte med, han spelar pokerturnering med massa folk nu...hrm :) Han skulle komma senare sa han, jag hoppas det inte finns nån tårta kvar åt honom då! Ha :)

Ikväll får vi se vad som händer..har inte bestämt mig än

Imorn ska mamma och pappa följa med till örebro, trist att ta med en frys på tåget,  sen skulle det nog bli lite Ikea tror jag :)


Ja det var min helg i korta drag :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0