17 april

Här sitter jag i mörkret, victor ligger här brevid och (förmodligen) sover...Jag spelar poker, otippat...att det kan vara så kul, jag förstår inte! Just för tillfället har jag minst  vunnit 2 $...jag tänkte hålla på såhär ett tag, sen går jag in på Perdjaks nivå ;)

Imorn har jag inget planerat, förutom att plocka i ordning allt som jag lagt på golvet från mina lådor...ser jag fram emot..eller nåt

Har bestämt vad jag ska ha för tårta på lördag också, den enda jag kan äta..Raggartårta, den är hyffsat god iallafall


Nej nu, fokus!!

Hej!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Grattis i efterskott och hoppas det blir en bra fest. Ha de, krrrram
Ps. Vi ska rocka Vårruset ;)

2008-04-18 @ 23:56:35
URL: http://joanne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0