17 april

Nå vad tycks?!

"Dear brallan4,

You finished the tournament in 140:a place.
A $3.00 award has been credited to your
Riktiga pengar account.


Congratulations!"

haha till mitt Riktiga pengar account...men nog kändes det bra alltid, min första vinst, 3$ är ju nästan 20 kr...Var 8000 med från början i turneringen och jag kom på 140:a plats... Nåja lite hjälp av Victor fick jag men...ändå :)

Nu har jag precis käkat lunch, och sitter och väntar på att Sara ska höra av sig, hon är i flen en sväng, så det blir lite fika innan hon åker till sthlm senare, sen blir det Kina för hennes del imorn, spännande!!

Puss

Kommentarer
Postat av: Helena

Haha jag börjar se ett mönster. 20kr/dag. :P Grattis till 140e platsen. Jag är imponerad faktiskt ;)

Förövrigt har jag varit och besökt din lägenhet nu. Tyckte mattan va fin.. Men beige vet jag inte? Jag skulle nog kalla den lite grå-aktig :P Du kanske skulle ha haft en mörkare?
Iaf så ligger posten i din lägenhet nu iaf..
Ses på måndag antar jag :)

Ha en superbra helg nu!: )

Kramar

2008-04-17 @ 18:41:35
URL: http://heenamedl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0