13 april

nu har jag vart hemma i flen ett par dagar, förvånansvärt fort kommer man in i gamla vanliga rutiner, och det känns som att man inte flyttat härifrån än :)

Igår var vi på bio i Eskilstuna, jag,victor, ström,stefan och jeppe! vi såg "21", den var riktigt bra!  Sedan gick vi vidare till time out och killarna tog varsin öl, sedan tog de plats vid black jack- bordet, tror att de fick mersmak av filmen, dock gick det inte lika bra för de som för de i filmen, så de blev inte långvariga vid bordet, och vissa sura miner dök upp... sedan blev det lite kebab, och sen hemåt, vi var hemma runt 12 tror jag, lite datorsittande för mig och victor, och sen Svensson Svensson för hela slanten...mysigt :)

Idag har vi varit i katrinehlolm och ätit mat hos farmor och farfar, älgstek...mmm, de trodde inte vi får någon mat här hemma när mamma är borta över helgen, och det hade ju visserligen rätt i!'


på återseende

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0