9 September

Ge mig.

Igår fick det bli en supersnabb sväng till Norrköping. var tvungen att fixa mer tapet åt mamma och pappa!

Sen åkte jag, Victor, Stefan, Eric och Danne till Kholm och hem till Calle och Malin! Där blev det fotboll och sedan utgång till statt. Det var trevligt, ganska bra musik!

Fast jag borde sluta dricka eller inte följa med på dessa utgångar..ska fundera på vilket som är bäst...


Idag har jag legat i sängen och kollat på film hela dagen. mysigt.

ikväll har jag och sara hälsat på hemma hos Sofie. Kollade in snyggingen nummer 1, han växer som ogräs! Sen fick jag ju träffa min älsklingstjej igen. hon om någon ger mig glädje. Även om varken Ayla eller jag ser så glada ut på bilden ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0