9 Juli

Tog lite sovmorgon idag. Det var jag väl värd.

Sen gick jag, Linnea och Sofia Lidarondan.
En mil blev det. Nästan exakt.
Man känner sig så himla nöjd med sig själv efter det.


imorn blir det lite jobb.
Det ska bli roligt. förutom att jag hellre hade legat ute och stekt.
Solen kommer! Äntligen. Kanske. Passar perfekt till min semester.

Onsdag, jag Linnea och Robban åker upp till Sthlm på förmiddan,
fixar lägenheten osv.
Sen åker vi in till centrum och till Grönan! YES! Det ska bli riktigt kul!
vi hinner vara där några timmar i allafall, sen möter vi upp Victor och Truki.

Sen är det bara att börja ladda för oss! Och för Victor och Truki att ladda om ;)


Igår var jag äntligen och hälsade på i Sofies nya lägenhet, asfin! Hon bjöd på kaffe,glass, kakor och melon. vilket lyx!


Saknaden börjar bli stor nu! För stor! Imorn har det gått 3 veckor. Jag tänker ringa efter min älskade dator imorn. Se om den är på väg kanske. Då skulle jag bli glad!


oh PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0