9 Augusti

Det är så himla varmt här inne.

Jag förstår inte hur det ska gå att sova.

Får ta altanen kanske. det har gått förr. Och det brukar vara fruktansvärt skönt. Ända tills morgonsolen dyker upp och börjar steka.


ska bli roligt i helgen. Lite fest ska det allt bli ;)

Jag längtar redan efter min fisherman-flaska

Den har bara stått och sett god ut i två veckor nu.

och känner jag mina vänner rätt, lär den ta slut ganska fort. den brukar vara eftertraktad denna flaska, sist den var med på förfest, släppte jag den med blicken några minuter, sen var den borta, hittade den senare inne på toan. ja jag säger då det...


Har precis fixat mina naglar. nu är de fina igen.

Kollar på Vänner. Snart har jag kollat på alla 10 säsonger..eller iallafall hälften. Vilket kap jag gjorde i Thai...


Imorn ska jag och Åsa gå Lida. Så hoppas du läser detta nu..ifall du glömt!

Nej! Fan nu får jag värmeslag!


Its a long way to the top


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0