7 Juni

Bästa nationaldagen hitills.

åkte ut till Brolöten på morgonen och kollade på hästtävlingar igen. Det gick kanonbra!

Sen hem igen, till orrö där vi hann ligga och sola lite. så himla skönt. Och så pizza efter det!

Väl uppe i sthlm, 3 timmar till matchstart. Vi gick och satte oss och i en park brevid råsunda, där självaste Pernilla Wahlgren uppträdde med piccadilly circus, så klart=) Redan då låg svenska fans i gräset, solade och drack öl. alla bara njöt!

Därefter hände en liiiiten olycka, en tjej i våran ålder kom fram med en liten ful hund (faktiskt) Efter en stund smyger hunden upp bakom mig, så jag ser honom inte förrän det är försent, Jo nog fan pissar hunden på mig!!! jag slår till honom i ren reflex och han flyger iväg en bit. så jag klarade mig undan det mesta! Fy fasen vad vi skrattade! Ägaren fick gå efter lite vatten...så det ordnade sig =)

Det var sån himla härlig känsla, 30 000 svenskar satt överallt på gräset runt om arenan, barerna var fulla och folk sjöng!!

Matchen var inte så spännande men bra rolig iallafall! Med en kvart kvar av matchen börjar Zlatan värma upp, och vilket ljubel. Det fanns inga gränser. När hela råsunda sen sjöng " Du gamla, Du fria" i slutet, fick jag gåshud. Det var så vackert!


En dag som blir svårslagen.


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0