7 Augusti

Var en fin dag på havet igår.
Väcker många minnen från när vi var mindre. när vi var ute med båten flera gånger på somrarna, och sov i båten. Saknar det faktiskt. Nu blir det inte så ofta längre. vi har ju inte tid, jag har inte tid. jag kan nästan aldrig följa med längre...trist.


Idag har jag och Sofia legat på orrö. Det var nice.
Blev en glass också, har inte blivit så många än. ännu en gång, skitsommar.
Sen blev det grillning ute vid Sofias stuga ikväll. Härligt.


So you think you can dance går på tv nu. Det är det enda jag följer för tillfället. och jag älskar det. Det är så sjukt bra. Dessa människor är helt otroliga på att dansa. Det är ren njutning att titta på.

Jobbar dygn imorn, sen är jag ledig resten av veckan.
Sen är det bara nästa vecka kvar. Då blir det hårdkörning med 84 timmar arbete...


Its a long way to the top...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0