6 augusti

Ta mig till havet

Så var den helgen slut.
Fredag dygn, jobb. Söndag dygn, jobb.

Lördags, var det sol. Och sen Nyköping på kvällen. Det var roligt!
Jag fick åka den läskigaste karusellen själv, den var hääärlig. Läste morgonen efter att samma karusell kraschat och folk dött samma kväll... i frankrike. nice. nu är den borttagen i Sverige också, tur att jag hann åka den...eh...

Nu ska vi snart åka till mormor och morfar, vi ska ut på havet! ska bli så himla skönt! Bäst att passa på när det är fint väder.

Får se om jag tar mig ett dopp i Östersjön. Kanske är dags nu...
Lika bra, ska jag bada kan det gärna vara sviinkallt, så har jag det gjort.


Nehe dags att packa badkläderna!


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0