5 November

Här sitter jag i min ensamhet och har det bra. Jag kan inte röra mig, och jag är inte trött än..så då är det lika bra att jag sitter kvar. snart är det World Poker Tour på TV, vilket jag konstigt nog tycker är roande..så ska nog kolla på det.

Helgen har varit bra. Igår fick jag följa med Sofie & Lisen ut med hästarna. så underbart! Hakoona var snäll mot mig, så det var ju skönt. Något som däremot inte var skönt, var att vakna upp i morse..Vi snackar träningsvärk utan dess like. Det är helt otroligt att det kan göra så ont, det är varenda lilla muskel och led som smärtar nåt så enormt! Därav, jag kan inte röra mig..jag sitter fast i soffan...

Men det är det värt! för hästar är nog det bästa som finns tror jag...Saknar de. Mycket!

Så blev det Amazon på kvällen, det var kul, men var inget speciellt...och att berätta om mina egna bravader är ingen idé längre...det är bara pinsamt...


Oh om 2-3 timmar kommer det nya Desperate Housewives-avsnittet ut, spännande!


Jag vill åka på späckhuggssafari, det vore coolt! Det ska jag nog göra innan jag lämnar in...

Jag ska också åka till sydafrika och bada med vithajar. fy fan..Det vore såå häftigt. då snackar vid adrenalinkick!

Jag är seriös alltså. Jag vill. Det är inte så dyrt har jag hört.


Nej nu är det poker...kanske kan lära mig ett&annat...

ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0