4 Oktober

Har jobbat lite denna vecka...Och jag blir så glad av att träffa dessa härliga människor. Underbara damer :)

Ikväll har jag varit hos Sofie och hängt med henne, Jens och Christian framför tv:n... Blev lite "Bonde söker fru" och Greys...

Och när jag åkte hem, kolsvart var det ute, blev jag jätteirriterad på en bil bakom som bländade mig med helljusen, och tänkte att nu jävlar drar jag ifrån, skulle precis sätta gasen i botten, så ser jag att bilen tänker köra om..Jag svär och blir ännu mer sur och tänker aldrig i livet..men..

..bilen drar förbi mig och...Hej polisen!... Och Jag saktar ner...;)

Men de hade bråttom till något annat såg det ut som hehe...


Dawsons Creek har börjat på fyran nu..Jag älskade det när jag var mindre..;)


Nu börjar vi ladda inför Lördag. Det ska bli så kul!


ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0