4 augusti

välkomna!

ah det är så skönt. Vad jag njuter!

...eller gjorde.
Jag har legat och solat hela dagen, har haft det såå bra. ingen som stör utan det var bara jag. TILLS, jag går och hämtar lite vatten och ser att jag har ett äckligt myrbo framför mig i gräset..såna med vingar och sånt. gillar jag inte! jag har inget emot myror egentligen..förutom i Thailand när jag vaknade en morgon och hade ett pissmyrbo i sängen! så fort har jag aldrig flugit upp ur en säng...

iallafall, jag ville inte ha dessa myror i ansiktet när jag solade..så jag hämtade myrgift, öste på lagom mängd tyckte jag. ställde tillbaka burken, går ut på gräset..nehe ett myrbo till inte alls långt från min filt..gjorde samma procedur igen.
tittar mig omkring på gräsmattan, då det slår mig att hela gräsmattan förvandlats till ett enda stort MYRBO! Vad fan! Det var myror överallt, och alla hade vingar, en hel myrsvärm!!..det var inte klokt! jag var omringad och enda utvägen var...in.. så nu sitter jag här. Kul.


I torsdags kväll var vi bjudna på avskedsmiddag hos Ström som åkte till USA i går morse. Så jag, jonsa stefan,linnéa, andreas eric och åsa fick smarrig smörgåstårta och kaffe. Lite sorgligt men vi ses ju allihopa igen om ett halvår! det går fort.

Ikväll blir det nog nyköpingskarnevalen. Det brukar vara väldigt roligt! Så säkert även ikväll!

Grillning ikväll, gött!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0